ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

با اعلام اصلاحات و شغل محل های جدید، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.
بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۱ دی نسبت به ثبت نام اقدام نکردند، تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ فرصت دارند با توجه به اصلاحات جدید دفترچه آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند.
بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده در آزمون ثبت نام کنند.همچنین اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها در نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.


 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید