ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اعلام کرد: فراخوان جذب هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهیم داشت.
محمدصادق ضیائی درباره جذب هیئت‌علمی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در یک سال گذشته توانستیم پرونده‌های اعضای هیئت‌علمی که سالیان سال به‌صورت پیمانی یک‌ساله قرارداد داشتند و معوق بود را در دستور کار قرار دهیم. در این مسیر حدود یک هزار و ۳۰۰ پرونده در دست بررسی قرار گرفت که از این میان حدود هزار پرونده تعیین تکلیف شد.
وی افزود: در جذب هیئت‌علمی به گونه‌ای عمل کردیم که در یکسال گذشته میزان ارتقا از مربی به استادیار، از استادیار به دانشیار و از دانشیار به استاد برابر با ۲۰ سال گذشته بوده است. هرم هیئت‌علمی دانشگاه در حال اصلاح است و دیگر با تراکم مربی مواجه نیستیم. بخش عمده‌ای از حدود ۹ هزار مربی وارد دوره دکتری شده‌اند و بخشی نیز وارد مرحله استادیاری شده‌اند. از قاعده لختی در مربی فاصله گرفته‌ایم و این هرم دیگر کارآمد است. جذب هیئت‌علمی فقط از میان فارغ‌التحصیلان دوره دکتری صورت می‌گیرد و دیگر مربی جذب نمی‌کنیم.
سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی پرونده‌های جذب هیئت‌علمی افزود: بررسی پرونده‌های فراخوان جذب سال ۹۷ به خاطر زحمات دکتر رنجبر بسته شده است، بررسی پرونده‌های متقاضیان فراخوان ۹۸ نیز در حال انجام است. مصاحبه علمی متقاضیان در تهران مرکزی انجام می‌شود، پرونده‌ها برای بررسی صلاحیت عمومی به استان‌ها ارسال شده است تا اقدامات نهایی صورت گیرد.
ضیائی بیان کرد: پرونده‌های فراخوان سال ۹۹ نیز در حال انجام است، رفع نقص‌ها صورت می‌گیرد این مسیر را ادامه می‌دهیم تا پرونده‌ها را به هیئت مرکزی جذب ارائه دهیم.
وی درباره نیازسنجی اعضای هیئت‌علمی گفت: طبق دستور رئیس دانشگاه با برنامه آمایش آموزش عالی هماهنگی‌های لازم را ایجاد کرده‌ایم جذب هیئت‌علمی بر اساس زیست‌بوم و مشخصات منطقه صورت می‌گیرد. در این زمینه با روسای استان‌ها جلسه گذاشته می‌شود و وقتی نیازها نهایی شد فراخوان اعلام می‌َشود.
سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این مسیر بررسی صلاحیت عمومی پرونده‌های جذب هیئت‌علمی را به استان‌ها واگذار کردیم و کارگروه صلاحیت عمومی زیر نظر استان ایجاد می‌شود. مصاحبه علمی متقاضیان نیز بر اساس تصمیم دو معاونت تخصصی علوم انسانی و مهندسی در تهران یا مراکز استان انجام می‌شود.
ضیائی درباره فراخوان جذب سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: پس از تعیین تکلیف پرونده‌های جذب هیئت‌علمی سال ۹۹، اعلام نیاز نهایی واحدهای را دریافت خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌کنم که در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فراخوان جذب داشته باشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید