ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

هیات اعزامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی امکانات و تجهیزات آموزشی دانشگاه آزاد مینودشت برای راه‌اندازی رشته پرستاری از این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

آذر اسکندری گفت :همه باید دست به دست هم داده تا در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آموزش و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مردم ایران عزیزمان کوشا باشیم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت در این بازدید با بیان خلاصه‌ای از تاریخچه این دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی و دانشجویی، مالی و اداری، پژوهشی و عمرانی به بیان مشکلات و مسائل پیش رو پرداخت و از مسئولان منطقه و سازمان خواستار کمک برای رفع مشکلات موجود شد.
وی در مورد اهداف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید قدردان این دانشگاه باشیم چرا که دانشگاه این امکان را در سراسر کشور فراهم کرده است که افراد با هزینه شخصی خود به ادامه تحصیل پرداخته تا سبب اعتلای فرهنگی و اجتماعی جامعه خود شوند.
دکتر نصرآبادی دبیر برد پرستاری دانشگاه آزاد و عضو شورای سیاستگزاری وزارت بهداشت نیز از مسئولین دانشگاه خواستار رفع پاره ای از نواقصات موجود شد و گفت: دانشگاه آزاد واحد مینودشت با داشتن امکانات و پتانسیل های مطلوب و فراهم کردن زیر ساخت های مناسب، می تواند در مهر ماه سال 97 رشته پرستاری را راه اندازی نماید و شهرستان مینودشت بهترین مکان برای این رشته پر طرفدار می باشد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید