ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اعلام اسامی حافظان قرآن مجید توسط سازمان سنجش برای استفاده از تسهیلات


پیرو اطلاعیه مورخ هفتم آذر ۹۷ سازمان سنجش آموزش کشور و بند مربوط به امتیاز حافظان کل قرآن مجید، مندرج در دفترچه شماره یک آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸، بدین‌وسیله اسامی آن‌ دسته از حافظان كل قرآن مجید(دیپلم و غیر دیپلم) و كارشناسان رسمی علوم قرآنی كه در آزمون كارشناسی ارشد سال ۹۸ شركت کرده و حائز شرایط هستند، جهت انجام اقدامات بعدی اعلام می‌شود. لذا رعایت موارد ذیل برای تمامی داوطلبان گرامی الزامی است:
الف) حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیر دیپلم که اسامی آن‌ها در جداول مربوطه درج شده است، لازم است مدارک خود را به آدرس اعلام شده تا تاریخ ۹۸/۰۶/۰۱ ارسال کنند:
توجه: حافظانی که علاوه بر اکتساب حد نصاب آزمون ارشد، صحت حفظ آنها توسط سازمان دارالقرآن احراز شود، می‌توانند چهار ماه پس از ارسال مدارک برای دریافت مدرک کارشناسی خود با در دست داشتن کارت ملی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی مراجعه کنند.
ضمناً حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیر دیپلم که در آزمون سال ۹۸ شرکت نموده اند، در مورد دریافت هرگونه اطلاعات دیگر از جمله گواهی معدل و تاییدیه تحصیلی، با مرکز مذکور مکاتبه کنند.
ب) حافظان دارای مدرك كارشناسی رسمی علوم قرآنی كه دارای حداقل مدرک تخصصی درجه سه حفظ هستند، لازم است برای استفاده از تسهیلات تا تاریخ پنجم شهریور ۹۸ مدارك لازمه خود را به آدرس سازمان سنجش آموزش كشور، حوزه معاونت فنی و آماری سازمان ارسال کنند.
حافظان كل قرآن مجید كه در سال‌های گذشته از تسهیلات قانون اعطای مدرك كارشناسی و بالاتر استفاده كرده‌اند، حق استفاده مجدد از این تسهیلات را نخواهند داشت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید