ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی در خصوص ویرایش معدل و تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
الف) با توجه به اتمام مهلت زمان دریافت درخواست داوطلبان متقاضی تصحیح معدل، از تاریخ 98/05/07 به بعد هیچگونه تغییر معدلی صورت نخواهد گرفت. لذا داوطلبان از ارسال درخواست یا مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی خودداری نمایند.
ب) داوطلبان واجد شرایط استفاده از تسهیلات استعداد درخشان با توجه به اعطای فرمت مجدد جهت ثبت نام با تصحیح اطلاعات به موراد زیر دقت نمایند:
- با توجه به اعطای فرصت مکرر برای داوطلبان جهت ثبت نام و با عنایت به درخواست برخی از دانشگاهها، سامانه ورود اطلاعات توسط دانشگاه از ساعت 16 روز چهارشنبه 98/05/09 لغایت ساعت 9 صبح روز شنبه 98/05/12 غیر فعال خواهد شد. در این زمان داوطلبان متقاضی استعداد درخشان که موفق به ثبت نام نشده اند مجدداً مجاز به ورود اطلاعات و ثبت نام می باشند.
- معرفی و تایید دانشگاه جهت استفاده از سهمیه استعداد درخشان، به منزله استفاده داوطلب از این سهمیه می باشد. لذا با توجه به معرفی دانشگاه در صورت عدم انتخاب رشته محل توسط داوطلب در فرصت مقرر، به منزله استفاده از نوبت یکبار این سهمیه بوده و برای سال بعد مجاز به استفاده از این سهمیه نخواهند بود.
در صورت انصراف داوطلب و اعلام دانشگاه در سامانه مبنی بر انصراف داوطلب از فرصت استفاده از این سهمیه، داوطلب در صورت داشتن شرایط و زمان لازم، مجاز به استفاده از این سهمیه برای سال بعد خواهد بود.
-داوطلبانی که دانشگاه خود را اشتباه انتخاب نموده و در لیست دانشگاه محل تحصیل قابل رؤیت نیستند، می بایست در زمان یاد شده نسبت به ویرایش محل تحصیل خود اقدام کنند تا در لیست دانشگاه خود قابل رویت و تایید باشند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید