ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی سال ۹۷ این دانشگاه تا روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه خبر داد.
دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: کلیه متقاضیان می ­توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه و مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوطه نسبت به ثبت ­نام در فراخوان اقدام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار داشت: در فراخوان جذب هیأت علمی امسال رشته های نظیر بیوفیزیک، نانو بیوتکنولوژی، مطالعات زنان و خانواده و سیاستگذاری فرهنگی با در نظر گرفتن نیازهای موجود در واحدها، آینده نگری در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد رشته­ های جدید و با توجه به پیشنهادات بخش های پژوهشی و واحدهای مهم دانشگاهی اعلام شده است.
دکتر رهایی با بیان اینکه استان های تهران، مازندران و سمنان دارای بیشترین متقاضی هستند، افزود: تاکنون بیش از۳۱۴۰ نفر در رشته های مختلف ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۷۸ مربوط به رشته های پزشکی و مابقی در رشته­ های غیرپزشکی هستند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با تأکید بر اینکه بعد از پایان مهلت ثبت نام امکان ویرایش متقاضیان فراهم خواهد شد، گفت: با توجه به اضافه شدن تعداد ۷۷ رشته جدید به ۶۶۱ اعلام نیاز اولیه فراخوان، کلیه متقاضیان می توانند مجدداً با مراجعه به سامانه مذکور از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع یابند.
دکتر رهایی در پایان گفت: ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و بکارگیری آنها پس از طی کردن کلیه مراحل جذب طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید