ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت‌نام متقاضیان هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی از امروز سوم مهر شروع شد و تا دوازدهم مهرماه به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی از مجموع دستگاه‌های اجرایی که موفق به اخذ تامین اعتبار لازم شده‌­اند، ۲۲ دستگاه اجرایی با ظرفیت ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر سهمیه مجوز حضور دارند.
ثبت نام از داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش کشور است و این آزمون در روز پنج شنبه سی‌ام آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج آزمون حداکثر ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.
در این آزمون وزارت آموزش و پرورش با سهمیه ۱۸ هزار و ۹۳ نفر برای ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور در گروه معلمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دانشگاه‌­ها، دانشکده‌­­ها، مراکز علوم پزشکی و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با ۹ هزار ۴۱۶ نفر مجوز، بیشترین سهمیه استخدامی را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین سازمان امور اراضی با ۹ سهمیه و سازمان ملی بهره‌وری با ۶ نفر دارای کمترین سهمیه استخدامی در هفتیمن آزمون استخدامی فراگیر است.
در این آزمون حداقل شرط سن برای ثبت نام در همه دستگاه‌ها ۲۰ سال است. با این حال حداکثر شرط سن مربوط به دستگاه‌های اجرایی برای دارندگان مقاطع تحصیلی دیپلم با حداکثر سن ۲۵ سال، فوق دیپلم حداکثر سن ۳۰ سال، کارشناسی حداکثر سن ۳۵ سال،کارشناسی ارشد حداکثر سن ۴۰ سال و دکترا حداکثر سن ۴۵ سال امکان پذیر است.
لازم به ذکر است تنها حداکثر شرط سن در مقطع کاردانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۵ سال است.
مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از فناوری اطلاعات (مهارت هفتگانه ICDL )، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی‌­های عمومی است.
مواد آزمون تخصصی برای هر یک مشاغل در دفترچه مشخص شده است.
تمام سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک است. همچنین به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید