ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

درباره رشته کارشناسی ارشد هوشبری

 

رشته آموزش هوشبری در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، یکی از شاخه های پیراپزشکی می باشد که به منظور ارائه خدمات آموزشی و ایفای نقش الگوی آموزشی، مشارکت فعال در آموزش دانشجویان کارشناسی هوشبری، ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی آموزشی دانشجویان رشته هوشبری (که زیر نظر مستقیم متخصص بیهوشی عهداه دار مراقبت از بیماران تحت بیهوشی عمومی و بی حسی ناحیه ای در مراحل قبل، طی و بعد از بیهوشی در اعمال جراحی، کنترل و پیشگیری از عفونت های بیمارستانی در اثر مدالیته های بیهوشی و بی حسی، ایجاد شرایط مناسب روحی و روانی برای بیماران و حضور موثر در تیم احیای قلبی ریوی و مغزی می باشند). بر اساس نیازسنجی از مراکز آموزشی مجری برنامه آموزشی مقطع کارشناسی رشته هوشبری، برنامه ریزی و تدوین گردیده است.

رشته آموزش هوشبری یکی از رشته های علوم پزشکی است که دانشجویان طی دوره آموزشی علاوه بر ارتقای سطح دانش، نگرش و مهارت های خود در زمینه آموزش علوم بیهوشی در ارتباط با مراقبت از بیماران تحت بیهوشی عمومی و ناحیه ای با روش های نوین آموزش علوم پزشکی از جمله تدریس، ارزشیابی، برنامه ریزی درسی و ... آشنا می شوند.

دانش آموختگان این رشته در مراکز آموزشی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته هوشبری در زمینه تعلیم و تربیت کارشناسان هوشبری یا سایر فراگیران مرتبط با رشته به عنوان مربی ایفای نقش می نمایند.دانش آموختگان رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته آموزش هوشبری اجازه کار مستقل در زمینه بیهوشی را ندارند.

دانش آموختگان این رشته در مراکز آموزشی مجری برنامه آموزشی رشته هوشبری، خدمات آموزشی خود را ارائه می نمایند.حضور دانش آموختگان این رشته بی شک موجبات ارتقای آموزش کارشناسی هوشبری و متعاقب آن ارتقای سطح سلامت جامعه و رضایت مندی بیماران و گیرندگان خدمات را فراهم خواهد نمود.همچنین در زمینه کاهش مرگ و میر، کاهش عوارض، معلولیت ها و رعایت عدالت اجتماعی قدم چشمگیری برداشته خواهد شد.

دانش آموختگان این دوره می توانند در جایگاههای شغلی زیر انجام وظیفه نمایند:

-          در مراکز آموزشی مجری برنامه آموزشی مقطع کارشناسی رشته هوشبری

-          دفاتر پژوهشهای بالینی در بیمارستان ها و مراکز آموزشی- تحقیقاتی

-          مراکز تحقیقات مرتبط با رشته

 

مطالب مرتبط:

جزوات نفرات برتر کارشناسی ارشد هوشبری
کلاس کنکور کارشناسی ارشد هوشبری
دروس امتحانی و ضرایب کارشناسی ارشد هوشبری
مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد هوشبری
منابع کنکور کارشناسی ارشد هوشبری
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید