ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته سلامت و ترافیک از جمله رشته های مقطع کارشناسی ارشد آموزش عالی سلامت است که با اهداف ارتقای سلامت و ایمنی به گردآوری، ارزشیابی و تحلیل علمی داده های حوادث ترافیکی در کشور پرداخته و وضعیت حوادث ترافیکی جاده ای و تبعات آن در ایران و جهان را تبیین می نماید. فراگیران این رشته دانشگاهی با یادگیری استراتژیهای ارتقای سلامت و ایمنی در حوزه ترافیک به کسب توانایی و مهارت در زمینه انجام پژوهشهای کاربردی، به تبیین دقیق تر و بهتر آمار و ارقام حوادث ترافیکی جاده ای و زیان ها و عوارض جانی، مالی، اجتماعی، روانی و فرهنگی آن در کشور خواهند پرداخت. همچنین تمرکز اصلی این رشته بر کاربرد الگوها، روشها و فناوریهای موثر در ارتقای سلامت، پیشگیری از حوادث و کاهش شدت مصدومیت ها و ارتقای ایمنی در حوادث ترافیکی جاده ای خواهد بود و در این زمینه از تجارب کشورهای موفق در کاهش نرخ حوادث ترافیکی و مصدومیت های متعاقب آن بهره خواهند برد.
جایگاههای شغلی دانش آموختگان این رشته در دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده ها و پژوهشگاهها، مراکز رشد، پارکهای علم و فناوری، شرکتهای دانش بنیان مرتبط، نیروی انتظامی، سازمان ترافیک و پزشکی قانونی می باشد.
رسالت این رشته تربیت نیروهای آگاه، ماهر، متعهد، توانمند و دارای روحیه پژوهشگری است که دانش آموختگان آن با فراگیری آموزشهای لازم در زمینه ارتقای سلامت و ایمنی ترافیکی و استفاده از قوانین و مقررات، دستورالعمل ها، استانداردها و اجرایی نمودن آنها، بتوانند خدمات موثری را به جامعه و کشور ارائه نمایند.

 

مطالب مرتبط:

دروس امتحانی وضرایب مربوطه سلامت و ترافيک
مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد سلامت و ترافيک

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید