ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی در سال 1402 اعلام شدوبرخلاف سال گذشته که در روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه بود امسال معاونت پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران درنظر دارد که آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ را در تیر ماه برگزار کند  بر این اساس، زمان برگزاری آزمون در سال جاری، ۲۹  تیر ماه اعلام شده است.
دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله از علاقه مندان تحصیل در رشته پزشکی که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی گروه های ریاضی و تجربی هستند دعوت به عمل می آورد تا در صورت واجد شرایط بودن در تاریخ معین در آزمون کارشناسی به پزشکی این دانشگاه شرکت کنند

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی زیر گروه های تجربی و ریاضی که علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی هستند اما بنا به دلایل مختلف موفق به تحصیل در این رشته نشده بودند می توانند از آزمون لیسانس به پزشکی به عنوان یک فرصتی مجدد برای ورود به این رشته استفاده کنند. این آزمون که مختص فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های مجموعه ریاضی و تجربی است، توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود

. یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی اطلاع از زمان برگزاری این آزمون است تا با آگاهی از بازه زمانی ای که در اختیار خواهند داشت برای مطالعه منابع برنامه ریزی نمایند و خود را برای آزمون آماده نمایند. در ادامه به شرح این تاریخ می پردازیم:

معمولا آزمون ليسانس به پزشکي در سال های گذشته در اسفند ماه هر سال بوده است. اما در صورت بروز هرگونه مشکل این امکان وجود دارد که زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی به تعویق افتاده و بعد از اسفند ماه برگزار گردد. دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا این فرآیند به تعویق افتاد و آزمون در نیمه اول تیر ماه برگزار شد. سال پیش هم زمان برگزاری این فرآیند در 6 مرداد ماه بود.

به دلیل این که تاریخ برگزاری این آزمون در چند سال اخیر مدام تغییر کرده است بسیاری از داوطلبان دچار ابهام شده اند و نمی دانند زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی امسال دقیقا چه تاریخی خواهد بود. تاریخ دقیق برگزاری آزمون امسال مشخص شده است. بر این اساس داوطلبان می توانند در تاریخ 29 تیر ماه برای شرکت در این رقابت اقدام نمایند. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این حوزه پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام موسسه معين عضو شويد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید