ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: میزان ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته محل‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد محدود شده است.
امیر رضا شاهانی افزود: با توجه به اینکه در ایام انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داریم زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور است و زمان ثبت نام داوطلبان مقطع دکتری روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور به اتمام رسید.
وی افزود: تمام داوطلبان ثبت نام خود را در زمان تعیین شده انجام دهند، چون در واحدهای بزرگ و خوب دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خیلی سریع تکمیل می‌شود.
وی درباره تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: میزان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس ظرفیتی که شورای گسترش وزارت علوم اعلام کرده تعیین و میزان ظرفیت این رشته محل‌ها محدود شد.
شاهانی گفت: تکمیل ظرفیت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تنها برای یک بار صورت می‌گیرد و من توصیه می‌کنم که همه داوطلبان ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.
شاهانی گفت: از طریق سازمان سنجش یک تکمیل ظرفیت برای مقطع دکتری در نظر گرفته شد که زمان آن متعاقبا اعلام می‌شود.
وی به دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد و افزود: دوره‌های بدون آزمون این دو مقطع از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان است و نتایج آن تا پایان هفته (۱۷ شهریور) اعلام می‌شود.
وی در پایان گفت: ثبت نام در رشته‌های مقاطع کارشناسی ناپیوسته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه ساعت ۱۴ آغاز و تا ۱۹ شهریور ادامه دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید