ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:‌ سقف حقوق و کارانه اعضای هیات‌ علمی دانشگاه به‌زودی اصلاح می‌شود و مالیات‌ها کاهش می‌یابد.
حسین قناعتی، به همراه معاونان بهداشت، آموزشی و توسعه دانشگاه با حضور در مجلس با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از اقدامات چهار ماه گذشته این دانشگاه ارائه کرد.
قناعتی افزود: در راستای اجرای هر چه‌بهتر امور دانشگاه، نشستی را با نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار کردیم و هر یک از معاونان، بهداشت، آموزشی و توسعه گزارش‌های خود را ارائه کردند.
در این نشست علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه درباره وخامت شرایط بهداشتی مردم محروم جنوب تهران و تغییرات و اصلاح شبکه با نمایندگان صحبت کرد و پشتیبانی آن‌ها را خواستار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ مرکز، خانه بهداشت و پایگاه بهداشتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران استیجاری و برون‌سپاری شده که مانعی برای ارائه خدمات باکیفیت به مردم است، افزود: در این بخش نیاز به یک هزار و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه است که نمایندگان در جریان آن قرار گرفتند. همچنین درباره بیمارستان دولتی اسلامشهر و نیاز ۳۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ساخت و ۶۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آن به نمایندگان گزارش داده شد.
قناعتی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات آموزشی به‌ویژه مشکل سقف حقوق و کارانه اعضای هیات‌علمی مطرح شد، گفت: خبر خوب این است این سقف به‌زودی اصلاح می‌شود و مالیات‌ها کاهش می‌یابد.
وی تصریح کرد: در این نشست گزارشی از اقدامات دانشگاه در حوزه بین‌الملل از جمله تأسیس شعبه دانشگاه در کربلا و همکاری‌های آتی با عمان و امارات و شروع همکاری با آلمان و ایتالیا به نمایندگان مجلس ارائه شد و در پایان نیز نمایندگان مجلس مراتب قدردانی خود را از اقدامات انجام شده اعلام کردند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید