ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: وزارت علوم با خرید ۵۹۵ میلیارد تومان و وزارت بهداشت با خرید ۳۴۲ میلیارد تومان دو خریدار اصلی محصولات نمایشگاه تجهیزات طی ۹ دوره بوده‌اند.
محمدحسین بهشتی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، گفت: این نمایشگاه با هدف «تجهیز دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پژوهش‌سرا، مراکز علمی و تحقیقاتی با محصول ایرانی»، «ارتقای توان ساخت داخل در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی» و «ایجاد برندهای ملی جهت حضور در بازارهای داخلی و خارجی» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری ۹ دوره نمایشگاه تجهیزات و میزان فروش شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: طی این مدت هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان مجموع فروش شرکت‌ها بوده که همین باعث شده ۱.۷ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی به دنبال داشته است.
بهشتی با اشاره به حمایت ۳۶ درصدی معاونت علمی و فناوری از فروش شرکت‌های سازنده و با تاکید بر اینکه تاکنون ۴۸۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است، یادآور شد: این حمایت از طریق اهرمی کردن سرمایه برای خریدهای دولتی بوده است.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به عملکرد سازمان‌های خریدار تجهیزات و مواد آزمایشگاهی طی ۹ دوره، گفت: وزارت علوم با خرید ۵۹۵ میلیارد تومان و وزارت بهداشت با خرید ۳۴۲ میلیارد تومان دو خریدار اصلی محصولات نمایشگاه تجهیزات طی ۹ دوره بوده‌اند.
وی با اشاره به دوره دهم گفت: در این دوره از نمایشگاه، ۳۷۳ شرکت ثبت نام کرده بودند که حدود ۳۱۰ شرکت در نمایشگاه حاضر شدند.
بهشتی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۳۷ درصد محصولات در تهران و ۶۳ محصول در سایر استان‌ها حمایت کرده تا محصولات ایرانی در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به توزیع حوزه‌ای تجهیزات نمایشگاه دهم، گفت: «فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مکانیک، عمران، شیمی و متالوژی»، «برق، الکترونیک و نرم افزار»، «پزشکی، زیست فناوری، کشاورزی و محیط زیست»، «نفت، پتروشیمی و انرژی»، «نانو»، «مواد آزمایشگاهی»، «تجهیزات آزمون»، «خدمات کالیبراسیون» از توزیع حوزه‌ای تجهیزات نمایشگاه دهم هستند.
وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۷۶۹ محصول در حوزه‌های مختلف نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شوند، گفت: بناست که از ۱۲ محصول در این دوره از نمایشگاه رونمایی شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید