ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معا‌ون پژوهشی وزارت علوم گفت: در سال ۲۰۲۱ هفتاد و هشت هزار مقاله علمی توسط ایرانیان منتشر شده که دلیل دیده شدن انها این است که ۳۵ درصد انها همکار بین الملل داشتند؛ باید رویت پذیری دانشگاه های ایران را در عرصه جهانی بیشتر کنیم.
پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم در همایش معاونین امور بین الملل دانشگاه های سراسر کشور که امروز سه شنبه ۹ اسفند در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد اظهار داشت: باید شرایط ثبت نام مجازی و جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه های ایران تسهیل و راحت باشد با استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف باید دانشگاه های ایران را در حوزه بین الملل دست یافتنی و قابلیت ارتباط اسان را داشته باشند.
وی افزود: در سطح بین الملل اگر کسی شما را نبیند انگار اصلا وجود ندارید.
معا‌ون پژوهشی وزارت علوم تصریح کرد: در سال ۲۰۲۱ هفتاد و هشت هزار مقاله علمی توسط ایرانیان منتشر شده است که دلیل دیده شدن انها ان است که ۳۵ درصد انها همکار بین الملل داشتند که این کار یعنی عبور از تحریم؛ باید رویت پذیری دانشگاه های ایران را در عرصه جهانی بیشتر کنیم.
وی تاکید کرد: گروه های پژوهشی و همکاری علمی با دانشگاه های خارجی در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
صالحی با بیان اینکه نشریات ایران وضعیت خوبی در رصدهای خارجی ندارند افزود: ۱۴۰۰ نشریه پژوهشی در ایران داریم که اوضاع رویت بین المللی ان خوب نیست ولی باید رتبه بندی شویم تا جایگاه ما در جهان بیشتر و بهتر ارتقا یاید.
معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: بهتر است با برخی ملاحظات شرایطی را برای حضور و استفاده از سایت های علمی و پژوهشی خارجی داشته باشند.
وی گفت: بیشترین دانشجویان خارجی عربستان و سوریه در دانشگاه های ترکیه جذب شده اند زیرا قابلیت رویت پذیری و ثبت نام راحتی دارند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید