ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

dfgdfgggg 8081با ابلاغ اصلاحیه آیین‌نامه آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، میزان مرخصی تحصیلی دانشجویان در دوران کارورزی افزایش یافت.

 

با ابلاغ اصلاحیه آیین‌نامه آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، میزان مرخصی تحصیلی دانشجویان در دوران کارورزی افزایش یافت. پیش از این، میزان مرخصی در دوران کارورزی یک ماهه بود که این میزان تا سقف ۶ ماه افزایش یافته است.

شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی در هشتاد و هشتمین جلسه خود با صدور مصوبه‌ای  اعلام کرد، ماده ۴۳ آیین‌نامه‌های آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی مصوبه جلسه ۲۶ مورخ ۲۳ خرداد سال ۸۳ و جلسه ۶۷ مورخ یک مرداد ماه سال ۹۶ شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی، موضوع مرخصی تحصیلی کارآموزی بالینی و کارورزی اصلاح شده است.

براساس اصلاحات صورت گرفته، دانشجویان پس از گذراندن یک نیم‌سال تحصیلی می‌توانند در طول مرحله اول و دوم آموزش پزشکی، حداکثر ۲ نیم‌سال تحصیلی متوالی یا متناوب و در در هر یک از مراحل کارآموزی بالینی و کارورزی حداکثر تا سقف ۶ ماه متوالی یا متناوب با تائید و تشخیص شورای آموزشی دانشکده پزشکی با احتساب در سنوات از مرخصی تحصیلی استفاده کنند.

این تصمیم توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی ابلاغ شده است.

در ماده ۴۳ آیین‌نامه‌های آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی آمده است، دانشجویان پس از گذراندن یک نیم‌سال تحصیلی می‌توانند در طول مراحل پیش‌بالینی آموزش پزشکی حداکثر ۲ نیم‌سال تحصیلی متوالی یا متناوب و در هر یک از مراحل بالینی حداکثر تا سقف ۶ ماه متوالی با احتساب در سنوات از مرخصی تحصیلی استفاده کنند.

بر اساس تبصره یک ماده ماده ۴۳ آیین‌نامه‌های آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی، موافقت با مرخصی تحصیلی دانشجو در نیم‌سال اول با شورای آموزشی دانشگاه است.

همچننی در تبصره ۲ این ماده آمده است: مدت مرخصی تحصیلی جزو حداکثر مجاز تحصیل دانشجو در هر مرحله محسوب می‌شود. 

در تبصره ۳ ماده ۴۳ آیین‌نامه‌های آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی نوشته شده است: دانشجو در مرحله کارورزی می‌بایست از یک ماه مرخصی استفاده کند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید