ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی را از ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه اعلام کرد.
دکتر غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.
وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین‌نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.
مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه انتقال نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
دکتر جاودان در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و به طور همزمان با نتایج نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۱ در اواخر مهرماه سال جاری از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می‌شود.
وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً از طریق سامانه نقل و انتقال اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید