ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 لزوم برنامه‌ریزی در جهت افزایش ظرفیت دانشجویی کل کشور باید در دستور کار کمیته سیاستگذاری دانشجویی قرار گیرد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تعیین راهبردهای شورای سیاستگذاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی بر پرورش دانشجوی محقق و فناور در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

نشست شورای سیاستگذاری کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی به‌منظور تودیع اعضای پیشین و معارفه اعضای جدید این شورا، با حضور دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر نیما رضایی دبیر کمیته کشوری و اعضای پیشین و اعضای منتخب و جدید شورای سیاستگذاری برگزار شد.

دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ویژه جایگاه دانشجویان در تولید علم گفت: به همت کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی هم در نیماد کمیته دانشجویی مصوب شده است و هم در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی 3 دانشجوی برگزیده معرفی شد.

وی افزود: لزوم برنامه‌ریزی در جهت افزایش ظرفیت دانشجویی کل کشور باید در دستور کار کمیته سیاستگذاری دانشجویی قرار گیرد.

پناهی گفت: باید برای دانشجویان نگرش علمی و تحقیقاتی ایجاد کنیم تا هم دانشجویان رشد علمی داشته باشند هم در ادامه به تولید علم و افزایش شتاب تولید علم بینجامد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید در تحقیقات و پژوهش‌ها عمیق شوید و دید عمیق داشته باشید، باید با تکثیر تفکر سواد، دانشجویان را دلسوز، علاقه‌مند و باسواد رشد پیدا کنند.

وی با تعیین راهبردها و انتظارات موجود از عملکرد این شورا به‌منظور پرورش دانشجوی محقق و فناور در دانشگاه‌ها، بر گسترش دامنه کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی با جذب هرچه بیشتر دانشجویان پژوهشگر در کمیته‌های تحقیقات و فناوری دانشجویی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، در ادامه نیما رضایی با مرور تجارب و فرایندهای حاکم بر وظایف اعضای شورای سیاست‌گذاری به بیان اهداف موجود پرداخت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید