ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا را با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی در 14 آذر ماه 1396 برگزار خواهد نمود.
این جشنواره صرفا برای دانشجویان ایرانی و بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی، دکترای تخصصی، دستیاری و فلوشیپ، همچنین فارغ التحصیلان بعد از تاریخ 1 مهر 95، می‌توانند با ارائه مستندات خود در محورهای مختلف آن شرکت کنند.
گفتنی است،‌ مراسم اصلی و معرفی برگزیدگان جشنواره در تاریخ سه‌شنبه 14 آذرماه 96 هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.
ثبت‌نام و ارسال مدارک چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا از چهارشنبه یک شهریور آغاز شده است و تا شنبه 15 مهرماه 96 ادامه دارد.
محورهای چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آموزشی،‌ پژوهشی، خدمات سلامت و تعهد حرفه‌ای،‌ قرآن و عترت، هنری، ادبی،‌ اجتماعی،‌ ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع خواهد بود.
جوایز برگزیدگان چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا معادل بیست و پنج میلیون ریال جایزه نقدی،‌ معادل سی‌میلیون ریال گرنت(حداکثر زمان برای درخواست گرنت تا قبل از جشنواره سال بعد)،‌ تندیس جشنواره و تقدیرنامه به امضای ریاست دانشگاه است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید