ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارت ورود به جلسه صد و بیست و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته در روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

صد و بیست و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۷ به طور همزمان در ۱۰ شهرستان مختلف کشور شامل شهرستانهای: اصفهان، بندرعباس، تبریز، تهران، چابهار، شیراز، کرمانشاه، گرگان، کیش و مشهد برگزار خواهد شد.
توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۶ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت ۹۶/۰۷/۲۶ همه روزهبغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید