ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به منظور حفظ بنیان و شان خانواده و ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان دختر، ماده الحاقی شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی در خصوص میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی به محل سکونت والدین یا همسر از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی ابلاغ شد.
مدارک و مستندات مورد نیاز متقاضیان شامل ارائه مدارک سکونت والدین و یا همسر، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر مدرک دو سال آخر تحصیلی (پیش دانشگاهی و دیپلم) است.هر دانشجو در هر دوره تحصیلی صرفا یکبار مجاز به استفاده از این ماده خواهد بود و انصراف از میهمانی دائم و تغییر مقصد امکان پذیر نیست.
بر اساس این ماده، میمهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به شهر محل سکونت والدین و یا همسر در صورت دارا بودن کلیه شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقالات، دایر بودن رشته متقاضی در واحد مقصد در سال ورودی دانشجو و تایید عدم مغایرت محل سکونت و واحد مقصد انتخابی متقاضی امکان پذیر است.
همچنین واحد های مبدا و مقصد بر اساس محل دو سال آخر تحصیلی دوره متوسطه، مدارک دانشجو را بررسی و موظف به تکمیل فرایند درخواست هستند و در صورت مغایرت واحد مقصد با محل دو سال آخر تحصیلی، مدارک معتبر محل سکونت در بررسی مبنای اقدام واحدهای مبدا و مقصد خواهد بود.
بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به محدودیت امکانات بیمارستانی درخواست دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و علوم تغذیه بر اساس سایر موارد شیوه نامه نقل و انتقالات قابل بررسی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید