ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار، دانشکده فناوری‌های زیستی در دانشگاه سبزوار ایجاد خواهد شد.
در مراسم امضای این تفاهم‌نامه مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت بالای شهر سبزوار، گفت: این شهر ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی دارد که می‌تواند مشکلات منطقه را به خوبی حل کند.
وی افزود: باید در جهتی حرکت کنیم که با اقدامات صورت گرفته، ثروت و اشتغالزایی را در منطقه سبزوار افزایش داده و مشکلات را کم کنیم.
وی همچنین تصریح کرد: باید به کمک این تفاهم‌نامه در معیشت مردم منطقه تغییر ایجاد کنیم و فناوری‌های نوین را در خدمت زندگی و خلق ثروت درآوریم.
تفاهم نامه مذکور نیز با هدف رفع مشکلات منطقه سبزوار و توسعه اشتغالزایی و ثروت آفرینی به امضا می رسد تا به کمک آمایش سرزمین و تخصیص بودجه مناسب توسط صندوق توسعه زیست فناوری اقدامات لازم را در این منطقه انجام دهیم.
در این تفاهم‌نامه آمده است: فراهم کردن بستر آشنایی دانشجویان و اساتید دانشگاه با اولویت‌های زیست فناوری در حوزه سلامت، هدایت دستاوردهای پژوهشی حوزه زیست فناوری به منظور برطرف کردن نیازها و مشکلات کشور، کمک به تجاری‌سازی علوم زیستی از طریق آموزش، زمینه‌سازی جهت برقراری ارتباط موثر دانشگاه و صنعت در حوزه زیست فناوری سلامت و آگاه سازی عمومی جامعه در حوزه زیست فناوری از جمله همکاری‌هایی است که با انعقاد این تفاهم‌نامه بین ستاد و آن دانشگاه صورت می‌گیرد.
در راستای اجرای این تفاهم‌نامه کارگروه مشترک متشکل از نمایندگان ستادتوسه زیست فناوری و دانشگاه سبزوار تشکیل شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه صورت گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید