ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر محمد حسین پورکاظمی با اشاره به اعمال سهمیه 5 درصدی شهدا و ایثارگران گفت: این مساله قانون مجلس است و ما مجری قانون هستیم و ناگزیریم این مساله را اعمال کنیم مگر اینکه مجلس تصمیم دیگری بگیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعمال سهمیه 5 درصدی در آزمون دستیاری 97 خبرداد و گفت: تصمیم گیری در رابطه با این سهمیه بر عهده مجلس است و وزارت بهداشت مجری این تصمیم است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 درصد سهمیه آزمون به فرزندان جانبازان بالای 25 درصد تعلق می گیرد و 30 درصد نیز سهمیه بومی است،خاطرنشان کرد: با تخصیص 5 درصد سهمیه فرزندان و خانواده های جانبازان و ایثارگارن در واقع 60 درصد از ظرفیت آزمون‌ها به سهمیه‌ای‌ها تعلق گرفته است و تنها 40 درصد پذیرفته شدگان آزاد هستند و این امر موجب اعتراض به اعمال سهمیه 5 درصدی از سوی داوطلبان آزمون شد.
وی افزود: ما ناچار هستیم طبق قانون مجلس عمل کنیم و نمایندگان مردم که این موضوع را تصویب کرده‌اند باید پاسخگوی اعتراضات باشند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در جلسات صورت گرفته تصمیمات خوبی گرفته شده که اگر به نتیجه برسد منجر به اتفاقات خوبی میشود، خاطرنشان کرد: یکی از جمع بندی ها این بود که ظرفیتهای دندانپزشکی، پزشکی، دارو سازی افزایش پیدا کند. بر همین اساس وزارت بهداشت 400 نفر به ظرفیت آزمون سراسری اضافه کرد و داوطلبان انتخاب رشته خود را در این رشته ها انجام دادند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید