ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عبدالرسول پور عباس گفت: توسعه‌ دانشگاه در مسیر کیفی‌سازی است و در مسیر توسعه علم و فناوری گام بر می دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد ضمن شرکت در ششمین سمینار ملی آنالیز هارمونیک و کاربردها، در نشست صمیمی هیئت ‌رئیسه دانشگاه آزاد واحد سبزوار حضور یافت.
پورعباس گفت: اتکا به بودجه شهریه‌ای در آینده دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد.
وی شرط رسیدن به چنین جایگاهی را تغییر زیرساخت‌ها و تحول در نظام آموزشی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: پس از پشت سر گذاشتن دوران توسعه عمرانی و گسترش کمی امکانات دانشگاه، باید بر روی شاخص‌های دیگری همچون مدیریت نیروی انسانی و بهره‌وری بهینه از امکانات و پتانسیل‌ها در مسیر فروش فناوری تمرکز کرد.
پورعباس با انتقاد از برون‌سپاری برخی خدمات دانشگاه، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با هم‌اندیشی و بررسی امکانات و پتانسیل‌های خود، راه را برای بهره‌برداری بهینه از نیروهای مستعد، پژوهشگران و دانشجویان خود هموار کرده و در جهت اشتغال‌زایی و درآمدزایی حرکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نقش نیروی انسانی را در تحول نظام دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کارکنان و اعضای هیأت‌علمی باید با دانشگاه عجین باشند و دانشگاه را از خود بدانند و در مسیر شکوفایی و تحول آن شریک باشند.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در جهت هم‌افزایی بین واحدهای سراسر کشور، گفت: یکی از نخستین اقداماتی که می‌تواند در این مسئله تأثیرگذار باشد، طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های یکپارچه برای کل واحدهای کشور است تا تمامی فرآیندهای این دانشگاه‌ها یکپارچه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه و با توجه به امکانات خوبی که موجود است، می‌شود دست به تولید زد، زیرا همه چیز بر مبنای علم و دانش بنا نهاده شده است.
پورعباس از دانشجویان به‌ عنوان یک سرمایه بزرگ انسانی یاد کرد و گفت: از انرژی مثبت و توان این سرمایه گرانبها می‌توان در جهت تولید فناوری، خدمت‌رسانی و تحول در جامعه بهره برد.
وی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ردیف بودجه دولتی نداشته و به‌ صورت اختصاصی اداره می‌شود، گفت: به همین منظور باید به سمت دانشگاه‌های نسل جدید که مبتنی بر دانش و تولید دانشگاهی با محوریت اقتصادی هستند، حرکت کنیم.
پورعباس خواستار بازنگری در قوانین دست و پاگیر و چابک‌سازی آن در جهت تسهیل فرآیندها در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی شد و گفت: همه زحمت‌کشان این مجموعه در منافع آن سهیم هستند و در این راستا حرکت به سمت منابع جدید و هم‌افزایی دانشگاه آزاد اسلامی به سود تمامی فعالان این دانشگاه خواهد بود.
وی با بیان اینکه توسعه‌ دانشگاه آزاد در مسیر کیفی‌سازی است، اظهار داشت: در سال‌های آینده به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم که همانا دانشگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و علمی هستند و در مسیر توسعه علم و فناوری گام برمی‌دارند و بخش عمده‌ای از بودجه خود را با تولید و فروش فناوری به‌دست می‌آورند، حرکت خواهیم کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید