ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش سرانه خوابگاه‌های علوم پزشکی از تخصیص بودجه 20 میلیارد تومانی برای این منظور خبر داد.
محمدرضا فراهانی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بیش از ۱۰۷ هزار مترمربع به سرانه خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی افزوده شده است، اظهار کرد: تا پایان دولت دوازدهم مجموعاً ۳۷۰ هزار متر مربع به سرانه خوابگاهی افزوده می شود که این حاکی از افزایش ۳۹ درصدی سرانه خوابگاهی در دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به دولت‌های پیشین است.
وی گفت: مبلغ ۹ میلیارد تومانی که دولت برای تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی تخصیص داده بود در روز‌های پایانی سال گذشته محقق شد و ما این عدد را بر اساس ظرفیت خوابگاهی دانشگاهی علوم پزشکی به دانشگاه‌ها تخصیص داده‌ایم.
فراهانی افزود: این بودجه از فروردین‌ماه در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گرفته است و آنها می‌توانند برای تعمیر و بازسازی خوابگاه‌ها از آن استفاده کنند؛ تقسیم این بودجه میان دانشگاه‌ها بر اساس تعداد تخت‌های خوابگاهی دانشگاه‌ها صورت گرفته است و بر اساس آن دانشگاه‌هایی که تعداد دانشجوی خوابگاهی کمتری داشته اند مبلغ کمتر و به دانشگاه‌های دارای تعداد بالای دانشجوی مقیم خوابگاه مبلغ بیشتری اختصاص یافته است؛ ضمن آنکه سهمیه اختصاصی به دانشگاه‌هایی که کمتر از هزار دانشجو دارند نیز دو برابر بوده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید