ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان همکاری حق التدریس با دانشگاه آزاد دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه اینترنتی ثبت کنند.
علیرضا رهایی افزود: پس از این تاریخ اطلاعات واردشده امتیازبندی و ارزیابی و مجوز حق‌التدریس برای افراد مورد تائید، صادر می‌شود.
وی افزود: یکی از این اقدامات مربوط به ساماندهی اعضای هیات علمی حق‌التدریس می‌شود که به این منظور سامانه‌ای طراحی شده تا افرادی که به صورت حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند و کسانی که داوطلب همکاری با این دانشگاه هستند با مراجعه به سامانه مذکور مشخصه‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را ثبت کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اعضای هیات علمی در این دانشگاه گفت: با توجه به نقش اعضای هیات علمی در مسیر ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دو اقدام جدی در این زمینه داشته که منجر به تدوین و ابلاغ بخشنامه به واحد‌های دانشگاهی شده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این سامانه مبنای تدوین یک بخشنامه به همه واحد‌های استانی شده است، گفت: داوطلبان دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند و پس از پایان مهلت قانونی اداره کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ظرف مدت دو هفته فرصت دارد تا به امتیازبندی و ارزیابی اطلاعات وارد شد اقدام کند تا مجوز حق‌التدریس برای افراد مورد تائید صادر شود.
وی با اشاره به میزان نیاز این دانشگاه به استفاده از اعضای هیات علمی حق‌التدریس، افزود: پیش‌بینی ما این است که با اجرای طرح تعاون استانی بار اعضای هیات علمی حق‌التدریس در واحد‌های استانی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
رهایی از همه اعضای هیات علمی که به صورت حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند و داوطلبانی که علاقه‌مند به همکاری با این دانشگاه هستند خواست که در موعد مقرر به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا در صورت تایید اطلاعات از ۱۷ مرداد تا پایان مرداد مجوز لازم برای ادامه همکاری علمی آنان صادر شود.
رهایی گفت: تا سال گذشته حدود ۳۲ تا ۳۸ هزار عضو هیات علمی حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشتند که با توجه به کاهش کلاس‌های آموزشی متناسب با کاهش تعداد دانشجویان و اجرای طرح تعاون پیش‌بینی ما این است که حدود ۲۵ درصد تعداد اعضای هیات علمی حق‌التدریس دانشگاه کاهش یابد.
وی با اشاره به نیازسنجی اعضای هیات علمی از واحد‌های دانشگاهی افزود: هفته گذشته دستورالعملی با توجه به نیازسنجی به کادر هیات علمی و انتقال اطلاعات به سامانه‌ای که در این زمینه طراحی شده است به استان‌ها ابلاغ شد و طی این بخشنامه‌ها واحد‌های دانشگاهی موظف شدند که بر اساس طرح آمایش استانی و حداقل تعداد اعضای هیات علمی که برای ادامه فعالیت رشته‌ها نیاز دارند، نیازشان به کادر هیات علمی در رشته‌های مورد نظر را به اداره کل امور هیات علمی اعلام کنند.
رهایی گفت: این نیاز‌ها پس از تائید استان‌ها باید حداکثر تا ۲۵ مرداد از سوی دبیرخانه هیات مرکزی جذب جمع‌آوری و اطلاعات آن به اداره کل امور هیات علمی اعلام شود تا پس از بررسی در این اداره کل و تائید هیات مرکزی جذب، نتیجه آن برای ثبت‌نام داوطلبان در رسانه‌های جمعی اعلام شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید