ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور شناسایی و حمایت از ایده های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال (eBall day ) در روزهای ۲۵ تا ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، این دانشگاه بر اساس رسالت خود و به منظور توسعه کارآفرینی و کسب و کار در زمینه ‌های آموزش مجازی، سلامت الکترونیکی و تله مدیسین و بر اساس مجوز هیات امنای خود اقدام به تاسیس شتابدهنده کرد. این شتابدهنده به منظور شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال یا eBall day برگزار می‌کند.
از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد شناسایی استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه استارتاپی، کمک به کوتاه کردن روندهای راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها، کمک به بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و ثبات مالی استارتاپ‌ها، آموزش و پرورش استارتاپ‌های پذیرش شده به صورت موازی و گروهی، حمایت مالی، ارائه برنامه آموزشی و فضای کار اشتراکی برای ایده‌های برگزیده و ارائه مربی‌گری و راهنمایی و مشاوره از کارآفرینان با تجربه به استارتاپ‌ها است.
یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی، پزشکی و سلامت الکترونیک، تله مدیسین، گردشگری سلامت، فناوری‌های مالی در حوزه سلامت و زیرمجموعه‌های آن‌ها از حیطه‌های فعالیت در این رویداد استارتاپی هستند.
از کلیه دانشجویان، اعضای هیات علمی و سایر علاقه‌مندان دارای ایده‌های نوآورانه دعوت می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی مراجعه فرمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید