ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مسئول امور مالکیت فکری و ثبت اختراعات دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه‌های آتی این دفتر در حوزه مالکیت فکری خبر داد و افزود: رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه اختراعات بر اساس تعداد اختراعات ثبت شده اعلام شد.
حامد جهانگرد در مراسم رونمایی از آیین‌نامه ساختار و خط مشی مالکیت فکری و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی یکی از مهمترین اقدامات در دفتر توسعه فناوری سلامت این وزارت‌خانه را تشکیل "کمیته فنی مالکیت فکری" در کنار کمیته سیاست‌گذاری دانست و اظهار کرد: این کمیته به منظور تأمین محتوای فنی کمیته سیاست‌گذاری تشکیل شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های آتی این دفتر در حوزه مالکیت فکری، گفت: از جمله این برنامه‌ها تصویب سرفصل‌های کارگاه‌های آموزشی مالکیت فکری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و نظارت در برگزاری تمرکز و تجاری‌سازی اختراعات حوزه سلامت، ایجاد رویه واحد در میان مراجع استعلام جهت داوری اختراعات حوزه سلامت با همکاری اداره ثبت اختراعات قوه قضاییه و حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) با همکاری وزارت دادگستری و قوه قضاییه است.
مسئول امور مالکیت فکری و ثبت اختراعات دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس شاخص‌های متعددی که در سامانه اطلاعات فعالیت‌های توسعه فناوری وجود دارد، مورد بررسی قرار گرفته‌ و در حوزه ثبت اختراعات، بر اساس تعداد ثبت اختراع رتبه‌بندی شده‌اند.
جهانگرد در پایان اضافه کرد: برگزاری دوره یک روزه "مقدمات مالکیت فکری" ، دوره دو روزه "مقدمات جستجو و نگارش اختراعات" و دوره آموزشی سه روزه "داوری اختراعات" از سوی دفتر توسعه فناوری سلامت پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید