ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از جذب 420 نیروی پرستاری و 80 عضو هیأت علمی در سال 99 خبر داد و گفت: بودجه این دانشگاه در سال آینده 15 درصد رشد خواهد داشت.
جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره «وضعیت کمبود دارو و مکمل در مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه»، اظهار داشت: هیچ کمبودی در خصوص دارو و مکمل در مراکز تحت پوشش نداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره «آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این دانشگاه»،گفت:ساخت بیمارستان فیروز آبادی در حال انجام است؛ البته تلاش کردیم بودجه آن را در سال 99 بیشتر کنیم و از خیرین نیز کمک بگیریم و امیدواریم در اواخر شهریور سال آینده آن را به بهره برداری برسانیم.
کوهپایه زاده درباره «افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی در دهه فجر»، بیان داشت: در ایام دهه فجر چند مرکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت و نیز بخش اورژانس بیمارستان فیروزگر را افتتاح می‌کنیم.
وی درباره «وضعیت بودجه سال 99 این دانشگاه»، خاطرنشان کرد: بودجه سال 99 دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به سال جاری 15 درصد افزایش پیدا کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره «مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده»، بیان داشت: قصد داریم پروژه های مختلف خود را به اتمام برسانیم؛ ضمن اینکه 420 نیروی پرستاری جذب می‌کنیم که این جذب برای ارائه خدمات در بیمارستان‌های راه اندازی شده خواهد بود.
وی همچنین از جذب 80 عضو هیأت علمی جدید در سال 99 خبر داد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید