ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

امکان حضور دانشجویان دکتری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های دانشگاهی، بر اساس بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، فراهم شد.
از زمان شیوع ویروس کرونا و توقف آموزش های حضوری در دانشگاه‌ها، تصمیم‌گیری‌های متعددی در خصوص ادامه کلاس‌های درس به شیوه الکترونیکی اتخاذ شده است و دانشگاه‌ها در آستانه سومین ماه اجرای این شیوه آموزشی قرار گرفته‌اند.
وزارت علوم همواره تاکید دارد که شیوع کرونا، دانشگاه‌ها و خدمات رسانی به دانشجویان را تعطیل نکرده است بلکه فقط کلاس‌های درس و خوابگاه‌ها تعطیل شده اند.
حتی در روزهای گذشته نیز دانشجویان دکتری که نیازی به خوابگاه نداشتند، برای انجام امور آزمایشگاهی و عملی یا سایر موارد آموزشی و پژوهشی به دانشگاه ها مراجعه کرده اند.
معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به دانشگاه ها درباره شیوه حضور دانشجویان دکتری در محیط های دانشگاهی بخشنامه ای ابلاغ کرد و یک نسخه از این بخشنامه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت که به این شرح است:
- دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز هستند از آغاز اردیبهشت ماه ۹۹ امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در دانشگاه ها فراهم آورند.
- کلاس های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس های بزرگ و دارای تهویه مناسب.
- دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند، می توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و تا حد امکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه یا کارگاه استفاده کنند. در صورت لزوم، ساعات کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آنها در روزها و زمان های مختلف تنظیم شود.
- قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه، قسمت های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحو موثر ضدعفونی شود.
همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند.
- تلاش شود تا دوره ها و رشته های نظری به صورت مجازی برگزار شده و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان نباشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید