ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بیست و دومین کنگره سالیانه ملی و هشتمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی 9 تا 11 شهریور ماه به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود.
بیست و دومین کنگره سالیانه ملی و هشتمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی با محورهای ویژه کووید_19، Tele Health و تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت (SDH) برگزار خواهد شد.
کارگاه‌های فوق برنامه این همایش از روز شنبه، ششم شهریور ماه آغاز شده و تا دوشنبه، هشتم شهریور ادامه خواهد داشت.
کارگاه‌های پژوهش در تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت و گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، ثروت‌زایی خلاق روز شنبه ششم شهریور برگزار شد، کارگاه‌های مرور سیستماتیک، ایده‌پردازی و ثبت اختراع و اخلاق در پژوهش امروز یک‌شنبه در حال برگزاری است و کارگاه‌های روش‌های انتخاب مجله مرتبط با تحقیق انجام شده و آشنایی با اصول کارآفرینی فردا، برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی این کنگره شامل: ثبت پتنت، تجاری‌سازی، ایده‌پردازی، کارآفرینی و فناوری در علوم پزشکی، آسیب‌شناسی و علوم آزمایشگاهی، گیاهان دارویی و داروهای طبیعی، علوم اعصاب و بهداشت روان، سلامت در بلایا و فوریت، نوآوری‌های علوم پزشکی، طراحی و ارزیابی داروها، بیماری‌های غیرواگیر دار، طب و داروسازی سنتی، بهداشت دهان و دندان، بیماری‌های خودایمنی، سرطان و پیوند اعضا، سلامت و ایمنی غذا، بیماری‌های واگیر، پرستاری و مامایی، اخلاق در پژوهش، علوم پایه پزشکی، ترجمان دانش، ارتقا سلامت، توانبخشی و اعتبار است.
تاکنون شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی یوسرن (USERN)، دانشگاه غالب کابل، موسسه تحصیلات عالی رازی افغانستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل آکسفورد برای مشارکت و پشتیبانی علمی و معنوی در بیست و دومین کنگره پژوهشی سالیانه ملی و هشتمین کنگره بین‌المللی دانشجویان علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده‌اند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید