ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه‌اندازی مراکز رشد قمر در این دانشگاه خبر داد.
دکتر افشین وهاب زاده اظهار کرد: تاکنون مجوز راه‌اندازی ۱۰ مرکز رشد قمر صادر و از این تعداد فعالیت، چهار مرکز آغاز شده و بقیه هم با قوت در حال پیگیری هستند تا در آینده ای نزدیک راه اندازی شوند.
وی با بیان اینکه مراکز رشد قمر زمینه فعالیت‌های فناورانه تخصصی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کنند، افزود: مراکز رشد قمر در دانشکده‌های فناوری نوین پزشکی، بهداشت و «علوم رفتاری و سلامت روان» و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران فعال هستند.
وهاب‌زاده از پیش‌بینی دو ساختمان برای استقرار شرکت‌های فناور دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران خبر داد و گفت: یکی از آنها در بلوار کشاورز قرار دارد که حدود ۱۰ شرکت می‌توانند در این مکان مستقر شوند.
وی با بیان اینکه مجموعه دیگری نیز در خیابان نلسون ماندلا در حال آماده‌سازی است، یادآور شد: با راه اندازی این دو مجموعه، دفتر کار برخی از شرکت‌های فناور فراهم می‌شود، به عبارتی با این کار برخی از شرکت‌های فناور از اسکان ثابت بهره‌مند خواهند شد.
سرپرست مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به راه‌اندازی سامانه اینو برای ثبت ایده‌های فناورانه در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: از ابتدای سال جدید تا کنون ۴۳ ایده جدید در سامانه اینو ثبت شده است.
وی افزود: پس از تایید این ایده‌ها در شورای فناوری مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران، شرکت‌های فناور برای تنظیم قرارداد اقدام کرده و کارهای لازم را برای تبدیل ایده به محصول انجام می‌دهند.
به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، وهاب زاده به اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناور دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: این تسهیلات از ۵۰ میلیون تا حدود ۲۵۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد به این مجموعه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.
وی یادآور شد: برخی از شرکت‌های فناور اقدامات خوبی انجام داده‌اند، اما کمبود اعتبار داشتند که با دریافت این تسهیلات، برخی از مشکلات مالی آنان برطرف شد.
سرپرست مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: با هماهنگی صندوق گیلان، صندوق سلامت تهران و بنیاد برکت در حال اعطای تسهیلات جدید با ارقام بیشتر به واحدهای فناور در سال جاری هستیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید