ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، ۴۶ برگزیده برتر معرفی می‌شوند.
دکتر یونس پناهی تصریح کرد: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی برگزیدگان در بخش‌های محققان، مخترعان، فناوران، محقق جوان، محقق دانشجو، پژوهش کاربردی برتر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مرکز رشد فناوری، مرکز تحقیقات، کمیته تحقیقات دانشجویی، مجله علمی پژوهشی علوم پزشکی، شرکت‌های صاحب محصول برتر، شرکت دانش‌بنیان و سازمان غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار کرد: در این دوره از جشنواره تمام تلاش‌ها معطوف به رساندن تحقیقات کاربردی به تولید فناوری شده است تا نیازی از نیازهای سلامت مردم و جامعه برطرف شود.
وی با اشاره به اهمیت تشویق و ترغیب دانشجویان به پژوهش و فناوری تصریح کرد: الفبای تحقیق و پژوهش در دوران دانشجویی آموزش داده می‌شود و در صورت ایجاد محیطی با طراوت و پرنشاط علاقه و جذابیتی ایجاد می‌شود و زمینه برای شکوفایی توانمندی و ظرفیت پنهان افراد مهیا خواهد شد. این مسئولیتی است که تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت بر عهده دارند و تبلور آن را می‌توان در برگزاری رویدادی مانند جشنواره رازی مشاهده کرد.
وی در ادامه خطاب به برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، گفت: نزدیک به سه دهه از برگزاری این رویداد سالانه می‌گذرد و تاکنون از تعداد زیادی از محققان ارزشمند جامعه پزشکی به دلیل فعالیت‌های علمی‌شان تقدیر شده و قدردانی به عمل آمده است و با انتظام به فرآیندی قانونمدار و مبتنی بر عدالت پژوهشی به داوری آثار ارسالی می‌پردازد و همین امر رقابتی سالم و پرتکاپو را میان دانشمندان نظام سلامت برقرارکرده است.
دکتر پناهی افزود: اعضای هیات علمی نیز در صورت کسب مقام در این جشنواره به طور معمول دو پایه ارتقا می‌گیرند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید