ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در رویداد سپیدار را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی این نهاد برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.
در رویداد سپیدار، کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر معرفی می‌شوند. در جریان برگزاری این رویداد (۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارت‌آپ، ۱۰ استارت‌آپ‌ فعال حوزه سالمندی و بازنشستگی در ۱۰۰ دقیقه به ارائه و معرفی کسب‌وکار استارتاپی خود پرداختند.
مرکز درمان در منزل "امداد" جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در کنار ۹ استارت‌آپ دیگر فعال در این حوزه، کسب‌وکار استارتاپی خود را معرفی کرد.
به گزارش روابط‌ عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حمید حمزه‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در این رویداد را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور و هم‌افزایی میان ظرفیت‌های درون و برون جهاد دانشگاهی به منظور تلاش حداکثری برای حل مشکلات این حوزه، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید