ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست مرکز پژوهش‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، فناوری را حلقه گم‌شده و مغفول این مرکز دانست.
دکتر بهادر مکي آبادي گفت: متاسفانه تا کنون در زمینه فناوری کار زیادی صورت نگرفته است. در بحث فناوری چند گزینه در حال پیگیری است. یکی از مواردی که به دنبال آن هستیم، رتبه‌بندی‌ها در فناوری و ایجاد فضای استارت‌آپی برای دانشجویان است.
وي در بیست و هشتمین سالگرد تاسیس مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجمع عمومی این مرکز، ضمن قدردانی از اساتید و دانشجویانی که در دانشکده‌ها و گروه‌های پژوهشی فعالیت دارند، گفت: این مجمع پس از چند سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا، مجددا با حمایت مسئولان برگزار شد و امیدوارم این احیا با قدرت بیشتر بتواند رضایت خاطر دانشجویان را در بر داشته باشد.
مکی آبادی فعالیت در مرکز پژوهش‌ها را تجربه‌ای ناب برای دانشجویان دانست و افزود: دانشجویان در این مدت برای پژوهش و فعالیت‌های اجرایی، تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند. فعالیت‌های آنها می‌تواند تجربه خوبی برای آینده باشد و فرصت‌های کاری و شغلی زیادی را برای آنها ایجاد کند. در این مرکز استعدادهای زیادی متبلور شده و افراد مدیری توانستند از این مرکز به شهرهای خود بازگشته و مدیریت مجموعه را بر عهده بگیرند.
وي، ساختار کلی مجموعه "مراد" را شامل دو مرکز رشد استعدادهای درخشان و مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان خواند و تصریح کرد: همه دانشجویان می‌توانند در مرکز پژوهش‌ها فعالیت داشته باشند و افراد رتبه‌دار، المپیادی و نخبه نیز با ورود به مرکز استعدادهای درخشان می‌توانند در زمینه منتورینگ، ارشد بدون آزمون، تحصیل همزمان و امکانات بنیاد ملی نخبگان فعالیت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید