ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت وام تحصیلی حداکثر تا نیمه اول اردیبهشت ماه برای جاماندگان خیر داد.
دکتر حمید رئیسی ضمن اعلام این خبر،گفت: بر اساس ابلاغ اعتبار وام تحصیلی نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تا کنون وام تحصیلی بیش از ۶۰ در صداز دانشجویان متقاضی وام تحصیلی پرداخت و به حساب دانشجویان عزیز واریز شده است.
وی ادامه داد: درصدی از دانشجویان که هنوز وام خود را دریافت نکرده‌اند، مبلغ وام تا نیمه اول اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز می‌شود.
معاون تسهیلات صندوق خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع کار ادارات در سال ۱۴۰۲، همکاران ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و انجام اقدامات اداری و مالی برای پرداخت وام به دانشجویان متقاضی که هنوز موفق به دریافت این وام نشده اند، هستند.
میزان وام تحصیلی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد مبلغ ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای دانشجویان متاهل ۱۰ میلیون ریال در هر ماه در نظر گرفته شده است. همچنین سرانه وام‌ برای هر فرزند نیز چهار میلیون ریال در نظر گرفته شده است. فرایند ثبت درخواست وام تحصیلی دانشجویان علوم‌پزشکی از روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ادامه داشت. بنابر اعلام مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبلغ ۱۵۵۰ میلیارد ریال در قالب وام تحصیلی برای نیم‌سال دوم تحصیلی لحاظ‌ کرده و آن را به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور ابلاغ کرده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید