ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

4466997براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ثبت‌نام آزمون دانشنامه-گواهینامه دندانپزشکی در هفته سوم شهریور انجام می‌شود و زمان برگزاری این آزمون در آذر ماه خواهد بود.

 

آزمون دانشنامه-گواهینامه دندانپزشکی به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود. تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش بیانگر این است که مرحله کتبی این آزمون در روز سه‌شنبه ۱۳ آذر ماه برگزار می‌شود. همچنین مرحله شفاهی این آزمون طی فرایندی ۳ روزه و  در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه برگزار می‌شود. 

افرادی که دوره دستیاری را به پایان رسانده‌اند می‌بایست در این آزمون شرکت کنند. فرصت ۵ روزه ثبت‌نام از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و ظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به پایان می‌رسد. ثبت‌نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکي انجام می‌شود.  

داوطلبان هنگام ثبت‌نام در آزمون می‌بایست نسبت به ثبت‌نام در سامانه نيروي انساني،تعهدات و خدمات قانوني وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي قدام کنند. 

هزینه ثبت‌نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و برای افرادی که برای دومین و سومین بار در آزمون دانشنامه دندانپزشکی شرکت می‌کنند به ترتیب ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است. 

به گزارش ایسنا، شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۲ برای متخصصانی که دوره دستیاری خود را در این سال به پایان رسانده‌اند امری ضروری است. از شرایط قبولی در این آزمون و اخذ مدرک بورد تخصصی، موفقیت در گذراندن ۲ آزمون نظری و عملی و کسب حداقل نمره ۶۵ از ۱۰۰ یا میانگین ۷۰ در هر دو آزمون است.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید