ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

57712425بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی فرایند انتخاب واحد دانشجویان این مرکز آموزشی همزمان با هفته سوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

 

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی طی ۷ روز انجام می‌شود و از روز شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه به پایان می‌رسد. 

کلاس‌های دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی همانند سایر دانشگاه‌های علوم‌پزشکی از یک مهر ماه آغاز می‌شود. ۱۵ روز پس از برگزاری کلاس‌های درس دانشجویان، فرایند حذف و اضافه آغاز می‌شود. بر این اساس، فرایند حذف و اضافه از روز شنبه ۱۵ مهر ماه آغاز می‌شود و در بیست و یکمین روز از نخستین ماه پاییزی به پایان می‌رسد. 

زمان حذف و اضافه اضطراری نیز در آذر ماه لحاظ شده و بر این اساس، دانشجویان از از ۷ تا ۱۲ آذر فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه اضطراری اقدام کنند. 

امتحانات از روز شنبه ۱۶ دی ماه آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه به پایان می‌رسد. 

با اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی، دانشجویان شهریه پرداز موظف هستند حداکثر تا ۱۰ روز پس از انتخاب واحد نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کنند. در صورت عدم پرداخت شهریه در موعد مقرر و حذف واحدهای نیمسال تمامی عواقب ناشی از آن به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید