ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جمعی از اساتید دانشگاهی اظهار داشتند ، ارتقاء این دانشکده ها به دانشگاه را سرمنشاء تحولاتی مثبت درحوزه توسعه و ارتقاء سطح بهداشت و درمان منطقه با تربیت پزشکانی حاذق و متخصص ، همچنین آبادانی منطقه دانستند.
دکتر حسن مرورتی رییس دانشگاه شهید چمران اثرات مثبت ارتقاء این دانشکده به دانشگاه برای منطقه را کمک به توسعه بخش بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.

وی افزود: این امر قطعا درجذب کادر علمی جدید ، ایجاد ظرفیت جدید دانشگاهی برای فارغ التحصیلات مدارس ، اشتغالزایی و جذب نیروهای بومی وغیره موثرخواهد بود.



این گزارش  حاکی است که این مصوبه هیات دولت ،موجبات خرسندی و خوشحالی جمع زیادی ازخانواده های سه شهرستان دزفول ، آبادان و بهبهان را درپی داشته است .

دکترˈمحمدرضا رحیمیˈ معاون رییس جمهوری درنشست هیات دولت در محل استانداری خوزستان با تقدیر از استقبال کم نظیر و باشکوه مردم خوزستان از هیات دولت گفت: تلاش دولت ، برداشتن گام هایی بزرگ در راستای تامین معیشت و رفاه مردم خوزستان است تا بخشی از عظمت شکوهمند را جبران کند.

وی افزود: سفرهای هیات دولت به استان های کشور با رویکردهای معین و مشخصی شکل گرفته و چهارمین سفر هیات دولت ،جمع بندی سه سفر گذشته دولت به استان خوزستان و رفع موانع اجرا نشدن برخی مصوبات است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید