ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان از حذف تبصره مربوط به نحوه استخدام متصدیان آزمایشگاهی خبر داد.
احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: موضوع 4 درصد بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور در نشست امروز مطرح و بررسی شد.
نماینده مردم سمنان تصریح کرد: تبصره 2 ماده 4 هم که مربوط به قانونی برای حدود 20 سال پیش بود که به مقررات پزشکی، دارویی و آشامیدنی ارتباط داشت نیز در این جلسه بررسی شد.
وی ادامه داد: نمایندگان استفساریه‌ای را درباره اینکه آیا باید این 4 درصد را پیمانکار یا واگذارنده کار پرداخت کند، در نشست امروز مطرح کردند که رأی نیاورد و حذف شد، زیرا اصولا استفساریه نبود و به نوعی قانون‌گذاری محسوب می‌شود.
همتی تأکید کرد: بر اساس تبصره 2 ماده 4 تک رشته‌های تخصصی علوم آزمایشگاهی، دامپزشکی و دندانپزشکی می‌توانستند بعد از حدود 2 سال متصدی آزمایشگاه شوند، این قانون اخیرا معترضانی داشت که در جلسه امروز با رأی گیری اعضا حذف شد و قرار است به صحن علنی ارائه شود.
وی اذعان کرد: آقای لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت هم در این جلسه حضور داشت که قرار شد با حذف این تبصره آیین‌نامه‌ای را نوشت تا رشته‌های مرتبط با علوم آزمایشگاهی جانشین این طرح شود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان بیان داشت: برخی رزیدنت‌ها نیز در نشست امروز حضور داشتند که نسبت به فشار بالای کاری خود معترض بودند، بر این اساس قرار شد تا لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان و همچنین رئیس شورای تخصصی برنامه‌ای را تدوین کرده تا برای این مشکل راه‌حلی پیدا شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید