ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت از بررسی مشکلات طرح تحول سلامت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
استبشیر خالقی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش گفت: موضوع تکنولوژی‌های جدید مانند سلول‌های بنیادین با حضور معاون فناوری ریاست جمهوری بررسی شد.
نماینده مردم خلخال تشریح کرد: ما از لحاظ جایگاه علمی به صورت عملی باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم، اگرچه در حوزه مقالات و مجلات عملی توانسته‌ایم پیشرفت خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: معاونت فناوری تاکنون توانسته در کشور اقدامات خوبی انجام دهد اما باید بیشتر بر روی دانش‌آموزان و محصلان نخبه، کار شود.
خالقی در ادامه به بررسی موضوع طرح تحول سلامت در این جلسه هم گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در جریان طرح تحول سلامت ما از وزارت بهداشت خواسته‌ایم تا بر اساس قانون حرکت کند.
نماینده مردم خلخال خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت باید بر اساس برنامه ششم توسعه برای اشخاص پرونده الکترونیکی تشکیل دهد که متاسفانه تاکنون چنین اقدامی را انجام نداده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: وزارت بهداشت نباید به نحوی عمل کند که هزینه‌های سنگین برای دستگاه‌ها تراشیده شود؛ متاسفانه چند ماه است که حق بیمه بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و درمانگاهها پرداخت نشده و در صورت ادامه این روند طرح تحول سلامت با مشکل جدی برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید