ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:کد بحران مامایی برای مادران دارای حاملگی های پرخطر فعال شده و آمادگی کامل بیمارستان ها برای پیشگیری از مرگ این مادران مورد توجه قرار می گیرد.
اسماعیل نورصالحی اظهار داشت: با فعال شدن کد بحران مامایی، رییس، مدیر خدمات پرستاری، آزمایشگاه و واحد بانک خون بیمارستان و تیم جراحی شامل متخصص زنان و زایمان، متخصص جراحی عمومی و متخصص بیهوشی، به همراه گروه پرستاری و مامایی در بیمارستان حضور پیدا کرده و اجرای فرایند نجات بیمار را هدایت می کنند.
بر اساس آخرین آمار استان گیلان ، دارای ۲۶ بیمارستان دولتی، یک هزار و ۴۵۰ پزشک عمومی، ۹۰۰ متخصص در رشته های مختلف و ۵۰۰ دندانپزشک است؛ در زمان حاضر شش هزار و ۱۵۸ کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان مشغول به کار هستند.
وی خاطر نشان کرد: در ابلاغ فرایند جدید مراقبت ویژه از مادران دارای حاملگی های پرخطر و فعال سازی کد بحران مامایی تاکنون، یک مادر باردار ۳۲ ساله از مرگ نجات یافت.
وی اظهار داشت: این مادر باردار ساکن لاهیجان با سن بارداری ۲۰ هفته، به علت جفت سرراهی، وضعیت بحرانی پیدا کرده بود که با حضور متخصص کد بحران مامایی در بیمارستان پیروز لاهیجان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید