ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو، ۲۴ اسفندماه ۹۸ توسط پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
زهرا امام جمعه رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در خصوص این همایش اظهارکرد: این دانشگاه با مشارکت گسترده دانشگاه‌های عراق و سوریه در راستای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران با مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در دانشگاه تهران برگزار می شود.
وی افزود: درهمایش فوق ضمن ارائه تبادل آخرین یافته‌های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین استادان و دانشجویان کشورهای حاضر در همایش گسترش می‌یابد. شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش، حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه امسال در یکی از محورهای نانو شیمی، نانو مواد، نانو پزشکی، نانو پوشش، نانو سیالات، نانو فیزیک، نانو بیوتکنولوژی، نانو کامپوزیت،نانو الکترونیک و نانو در صنعت، سم‌شناسی و ایمنی نانو مواد، نانو در علوم صنایع غذایی، نانو در علوم کشاورزی، نانو در محیط زیست و سایر موضوعات مرتبط به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (فاطمه عوض زاده)

    سلام وقت بخیر
    من یک بار طرح خود را از سال ۹۲ تا ۹۴ برای کارشناسی روانشناسی بالینی در بهزیستی گذرانده ام و گواهی اتمام طرح دریافت نموده ام. آیا میتوانم مجددا برای کارشناسی ارشد هم طرح خود را فعال کنم یا تقاضای تمدید طرح داشته باشم

  • سلام
    خیر نمیشه ارشد طرح نداره

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید