ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز سنجش و آموزش پزشکی نتایج مرحله اول آزمون «کتبی» ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی را اعلام کرد.
پذیرفته‌شدگان از ۱۷ تا ۲۱ شهریور مهلت دارند به انتخاب محل مرحله دوم آزمون اقدام کنند.مرحله دوم آزمون دوشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.
پذیرش داوطلبان در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد.
در این مصاحبه ۳ مورد ویژگی‌ها و توانمندی‌های داوطلبان در آزمایشگاه، سابقه فعالیت در آزمایشگاه تشخیص طبی به عنوان همکار و یا مسئول فنی، سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. همچنین فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها سوابق پژوهشی ۱۰ سال اخیر مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.
حضور نداشتن به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است به همین منظور لازم است داوطلبان مجاز، از دوشنبه ۱۷شهریور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ شهریور به انتخاب محل گذراندن دوره به ترتیب اولویت خود، از بین دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام کنند.
داوطلبان مجاز به انتخاب محل ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی، آزمایشگاهی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در بازه زمانی فوق (همزمان با انتخاب محل) بارگذاری کنند و علاوه بر آن یک نسخه از مستندات را حتماً برای ارائه در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند و تحویل دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید