ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت عنوان کرد: امسال از ۱۵۰ هنرمند برجسته کشوری به عنوان داور بهره می‌گیریم تا جشنواره پرشورتر و با بهره‌گیری از سلایق بیشتر برگزار شود.
دکتر حسن زائری‌لطف ضمن تشریح جزئیات فعالیت‌های جشنواره سیمرغ اعلام کرد: خوشبختانه در هفته‌های گذشته فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد و تمام دبیرخانه‌های ما در دانشگاه‌ها شروع به کار کردند.
مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت افزود: هرساله در دانشگاه‌های علوم پزشکی تعدادی از دانشجویان به عنوان سفیران سیمرغ مطرح بوده‌اند. در حال حاضر دانشگاه‌ها در حال ارزیابی برای معرفی سفیران سیمرغ هستند. در اختتامیه جشنواره نیز به روال هرسال از این سفیران تقدیر به عمل می‌آید؛ چرا که اعتقاد داریم جشنواره بین‌المللی سیمرغ متعلق به تمام دانشجویان است و ما انتظار حضور حداکثری دانشجویان علوم پزشکی را در این جشنواره داریم.
وی با اشاره به تغییرات یازدهمین دوره جشنواره سیمرغ گفت: تاکنون دهه اول برگزاری جشنواره بین‌المللی سیمرغ سپری شده است و هم‌اکنون در آستانه یازدهمین سال برگزاری باید این جشنواره به سمت کمال و بلوغ حرکت کند. ما جلسات آسیب‌شناسی برای بررسی نقاط ضعف و قوت دهمین دوره برگزار کردیم تا بتوانیم تدابیر کیفی بهتری را برای جشنواره بیاندیشیم.
زائری‌لطف برگزاری جشنواره بین‌المللی سیمرغ را یک سرمایه فرهنگی و اجتماعی اثربخش دانست و با اشاره به افزایش روحیه همدلی و جمع‌گرایی در این جشنواره، عنوان کرد: همواره در بخش ملی حضور کارکنان، اساتید و هیأت‌های علمی را داشتیم، اما امسال بخش ملی به عنوان بستری برای حضور تمام علاقمندان این حوزه انتخاب شد و بدون استثنا آثار مختلف تمام هموطنان خود را می‌پذیریم.
زائری‌لطف درباره شعار جشنواره سیمرغ نیز گفت: خوشبختانه شعارها و محورهای خوبی از سوی معاونت‌ها و حوزه‌های مرتبط با سلامت به ما ارائه شد و در نهایت شعار "هر خانه، یک پایگاه سلامت" که همچنان مورد تاکید وزارت بهداشت است به عنوان شعار جشنواره بین‌المللی سیمرغ انتخاب شد تا در زمینه آگاهی بخشی و پیشگری موضوعات مرتبط با سلامت نقش فعال‌تری ایفا کنیم.
دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت درباره نحوه برگزاری کارگاه‌های جشنواره فوق بیان کرد: برای اولین‌بار سعی کردیم به جای برگزاری کارگاه‌های حضور دوره‌های آموزشی را در سطح وزارت بهداشت برگزار کنیم. برنامه‌ریزی ما به این ترتیب است که کلاس‌هایی را به صورت مجازی برای دانشجویان و عموم مردم ارائه دهیم تا از ظرفیت این کارگاه‌ها استفاده بیشتری کنند. نحوه اطلاع‌رسانی و شیوه‌های برگزاری این کارگاه‌ها در هفته‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید