ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت:بامساعدت سازمان برنامه و بودجه، مجوز برقراری فوق العاده ویژه برای مدافعان سلامت و همکاران دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر شد.
سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با قدردانی از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاران دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: با پیگیری‌های وزیر بهداشت و تعامل، همراهی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه، مجوز برقراری فوق العاده ویژه برای این عزیزان صادر شد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری همه تلاش خود را برای تصویب این موضوع معطوف کردیم واز حمایت همه دست اندرکاران دولت که در این زمینه نظر مثبت و همراهی داشتند سپاسگزاری می‌کنم.
تقوی نژاد افزود: در کنار این مهم صبر، متانت، تحمل و از خودگذشتگی همکاران گرامیم در دانشگاه‌های علوم پزشکی بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم حاصل این همدلی و همراهی مدافعان سلامت و مدیران ارشد کشور بتواند در جهت مدیریت بیماری کرونا و رفع آلام مردم عزیز ایران، در این شرایط خطیر و حساس کنونی مثمرثمر باشد.
وی با تاکید بر اینکه به زودی در گفت و‌گوی زنده اینستاگرامی بخش عمده‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ترمیم حقوق و مزایای مدافعان سلامت و تلاش‌های صورت گرفته برای رفع کمبود نیروی انسانی، تشریح خواهد شد، گفت: همچنین در فرصت اشاره شده جزئیات و نحوه اجرای بخشنامه و حمایت های لازم دیگر را خواهید دید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید