ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

پروبیوتیک‌ها نسل جدید فرآورده‌هایی هستند که قابلیت اتصال به سلول‌های خاصی از بدن را دارند.
نغمه حدیدی، رئیس هیات مدیره شرکت پارسین سلامت ماد با اشاره به این که پروبیوتیک‌ها نسل جدید سلول‌هایی هستند که قابلیت اتصال به سلول‌های خاصی از بدن را دارند، گفت: پروبیوتیک‌ها برای سلامت سیستم بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این فرآورده‌ها می‌توان برای بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش، مخاط دهان، دستگاه تنفس فوقانی، زخم معده در بزرگسالان و کودکان و غیره استفاده کرد.
از پروبیوتیک ‌ها علاوه بر سیستم گوارشی در بیماری‌‌های نقص ایمنی و آلرژیک می ‌توان استفاده کرد. داروهای پروبیوتیکی که نمونـه هـای بـسیاری از آن در درمـان اختلالات مربوط به کولیت اولسراتیو و ناهنجاری هـای مـرتبط موثر است بـا اهــداف مولکــولی خاصــی در ســطح بیــان ســلولی نــشانه می گیرند.
یکی از مسیرهایی که این عوامل، به منظـور مقابلـه با التهاب در بافت های هدف پیش رو می گیرند، مسیر فعـالیتی وابسته به ساختمان ملکولی است که نقش یک گیرنده هسته ای را در سـلول ایفـا مـی کنـد کـه در متابولیسم چربی و حساسیت بـه انـسولین دخالـت مـی کنـد و نقش درمانی دارد.
از سوی دیگر پروبیوتیک‌ها از هجوم باکتری های مضر به سیستم ادراری جلوگیری می کند و در مجموع مصرف محصولات پروبیوتیکی با افزایش تولید لنفوسیت ها به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.
فرآورده های پروبیوتیک کمک می کنند تا واکنش های آلرژیک، اختلالات اتوایمیون مانند کولیت اولسرو، بیماری کرون، آرتریت روماتوئید و عفونت هایی مانند اسهال عفونی، هلیکوباکتری پیلوری، عفونت پوست و واژن را کاهش می دهند.
این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: تولید فرآورده های پروبیوتیک دارویی ایران ساخت کمک کرده که حجم زیادی صرفه جویی ارزی در کشور صورت گیرد و ده ها فرصت شغلی ایجاد شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید