ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمایشگاه‌های علمی و تخصصی فعال در حوزه علوم شناختی در مراکز دانشگاهی می‌توانند برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی در این حوزه و برخورداری از حمایت ۵۰ درصدی، تقاضاهای خود را به ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ارائه دهند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در چارچوب اهداف و سیاست‌های راهبردی خود تلاش می‌کند با تمرکز بر توسعه فناوری‌های ثبت سیگنال و تحریک مغز و در راستای حمایت از دستاوردهای فناورانه، آزمایشگاه‌های علمی و تخصصی پایه و بالینی فعال درحوزه علوم شناختی به تجهیزات ساخت داخل مجهز شوند.
تاکنون براساس سیاست ‌های کلی این ستاد، ده‌ ها مرکز درمانی و دانشگاهی به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ساخت داخل تجهیز شده‌ اند و این هدف در سال ۱۴۰۱ نیز با هدف تجهیز مراکز شناختی کشور و با دریافت درخواست از این مراکز مورد توجه قرار گرفته است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در راستای این سیاست از معاونت‌ های پژوهش و فناری دانشگاه‌ ها و مراکز علمی سراسر کشور دعوت کرده تا درخواست‌ های رسمی خود را برای تجهیز آزمایشگاه‌های مربوط تا روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ارسال کنند تا براساس سیاست ‌های ستاد نسبت به حمایت از تجهیز آزمایشگاه‌ ها اقدام شود.
در این فراخوان، نیاز آزمایشگاه‌ها به دستگاه ‌هایی مانند EEG، EMG، PSG، سیستم رهگیری چشم، fNIRS، tDCS، سیستم ثبت الکتروفیزیولوژی، سیستم تحریک سلول‌ های عصبی، سیستم تحریک مغناطیسی، نوروفیدبک، بیوفیدبک، واقعیت مجازی برای جوندگان، سیستم تحریک بویایی و موارد شناختی دیگر مرتفع خواهد شد.
متقاضیان برای شرکت در این فراخوان لازم است چشم ‌انداز دو ساله استفاده از تجهیزات، مختصری از فعالیت‌ های شناختی انجام شده در این مراکز و نیز نامه تقبل حداقل نیمی از هزینه‌ های مربوط به تجهیز مورد نظر توسط مرکز متقاضی را به منظور برخورداری از حمایت ۵۰ درصدی تهیه و تامین تجهیزات به طور شفاف ارائه دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید