ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت اولویت‌های پژوهشی این معاونت در حوزه‌های مختلف خدمات پرستاری را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در نامه دکتر عباس عبادی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور آمده است: نظر به اهمیت پژوهش در ارتقای کیفیت مراقبت‌های پرستاری، ایمنی بیمار و کاهش هزینه‌های سلامت و با عنایت به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در تمامی معاونت‌های وزارت با هدف ایجاد مجموعه‌ای خلاق و پیشرو در جهت ارتقای کمی و کیفی نظام سلامت، این معاونت در صدد برآمد تا جهت تسهیل سیاستگذاری، مدیریت خدمات و برنامه‌ریزی و ارائه مراقبت‌های مبتنی بر شواهد، به تعیین اولویت های پژوهشی مبادرت ورزد.

براین اساس عناوین پژوهشی پیشنهادی کارگروه تحقیق و توسعه معاونت پرستاری پس از بررسی و نهایی سازی با 39 عنوان و در محورهای "مدیریت منابع انسانی، اقتصاد پرستاری و هزینه ها، مدل‌های مختلف مراقبتی، مدل‌ها و مراقبت‌های پرستاری، مدیریت مراقبت، فناوری اطلاعات – الکترونیک‌سازی، پایش و ارزشیابی خدمات، جوانی جمعیت و حمایت ازخانواده" تدوین و ابلاغ شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت؛ بدیهی است این عناوین می تواند جهت انجام طرح‌های پژوهشی و یایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن جهت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به این معاونت اعلام شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید