ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شرایط جذب اعضای هیأت علمی در قالب تعهد ضریب k در سال ۱۴۰۳ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس از میان دانش آموختگان دکترای رشته‌های فیزیک پزشکی، بیولوژی تولید مثل، مهندسی بافت، حشره شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، علوم تشریح، انفورماتیک پزشکی، مهندسی بهداشت حرفه ای و بیوتکنولوژی پزشکی (از هر رشته یک نفر) به صورت تعهد ضریب k در رشته های مذکور هیأت علمی پذیرش می‌کند.
همچنین داشتن مدرک دکتری تخصصی (PhD) آموزشی در رشته های مربوطه، عدم اشتغال به تحصیل، نداشتن منع قانونی در انجام تعهدات ضریب k و عنوان رشته های متقاضی می بایستی با عنوان رشته درج شده در فراخوان مطاابقت داشته باشد نیز از شرایط اختصاصی این فراخوان است.
متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی در قالب تعهد ضریب k در سال ۱۴۰۳ می‌توانند مدارک فوق تا تاریخ فوق از طریق آدرس پست الکترونیکی: این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال کنند
متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره های غیر حضوری و یا دکتری پژوهش محور تحصیلات خود را به پایان رسانده اند و همچنین متقاضیانی که مشمول انجام تعهدات ضریب K نیستند نمی توانند در فراخوان شرکت نمایند.
طیق اعلام دانشگاه تربیت مدرس، در صورت احراز نادرستی اطلاعات متقاضیان در هر یک از مراحل پذیرش، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و پذیرش فرد لغو خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید