ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری از حمایت مالی 12 میلیون تومانی این ستاد برای پایان نامه های مقطع دکتری در حوزه بیوتکنولوژی (زیست فناوری) خبر داد.
سارا حمزه لو افزود: از پایان نامه های کارشناسی ارشد نیز در سه استان خوزستان، لرستان و ایلام که از بیوتکنولوژی برای مقابله با مشکلات زیست محیطی استفاده می کنند، حمایت می شود.
وی گفت: بر همین مبنا پایان نامه های مقطع دکتری در این حوزه از حمایت های ستاد برخوردار می شوند و در صورت مطابقت با اولویت های زیست فناوری اعلام شده ستاد از کمک های مالی تا سقف 12 میلیون تومان برخوردار می شوند.
وی اعلام کرد: تا روزهای آتی آیین نامه حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد در سه استان یاد شده منتشر می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ستاد توسعه زیست فناوری از جزئیات آن خبردار شوند.
دبیر گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به مبلغ حمایت های این ستاد از پایان نامه ها، تصریح کرد: برای پایان نامه های کارشناسی ارشد در سه استان خوزستان، لرستان و ایلام تا سقف 10 میلیون تومان حمایت مالی در نظر گرفته شده است.
حمزه لو ادامه داد: علاوه بر حمایت های یاد شده از پایان نامه ها مقالات نمایه شده در مجلات ISI که در زمینه زیست فناوری در چارک اول (Q1) قرار دارند، بین 2 تا 4 میلیون تومان حمایت مالی صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: تا کنون چهار فراخوان حمایتی از طرح ها در حوزه های مختلف زیست فناوری منتشر شده است. در این فراخوان ها با توجه به موضوعات اولویت دار در هر یک از حوزه های کشاورزی، پزشکی و صنعت، از طرح هایی که از سوی شرکت های دانش بنیان ارایه شوند، پس از بررسی و داوری گروه پژوهش، حمایت می شوند.
حمزه لو گفت: مراکز با اختصاص 50 درصد از فعالیت های خود در عرصه های مشخص و معرفی شده به ستاد می توانند از حمایت ها برخوردار شوند. پس از نهایی شدن اولویت های مراکز و دانشگاه ها تمامی حمایت های یاد شده مانند حمایت از پایان نامه ها و مقالات تنها در همان اولویت های تعیین شده برای هر دانشگاه انجام می گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید